Walking on the Wall!!
21 september 2013 - Beijing, China
Vrijdag 20-9 iets gedaan wat al heel lang op onze verlanglijst staat: de Chinese Muur bezoeken. Wat een geweldige indruk maakt dat. We hadden super-mazzel, het weer was stralend helder en strakblauwe lucht! Gelukkig waren we heel vroeg vertrokken, want het is nog steeds feest in China, dus het was nog niet zo druk. Ondanks de warmte was het prima te doen, we hebben pittige klimmetjes en afdalingen gedaan en heel mooie foto's kunnen maken. Echt een dag om nooit meer te vergeten!
In de avond was er een Peking-eend diner met het hele gezelschap. Prima eten, tot nu toe overal trouwens wel. Ook het reizen in een groep valt tot nu toe mee, al is de reisleider wel een beetje betuttelend, maar vertelt wel heel veel. De chinese gids Tang is een heel lieve vrouw van in de 50, die prachtige verhaaltjes vertelt over het chinese leven, waar ze zelf erg om moet lachen, hilarisch!
Nu trekken we verder het land in, vandaag met de trein naar Luoyang.

Wat leuk jullie blog, die ga ik zeker volgen geweldig!!!
Geniet van jullie reis en alle mooie momenten die jullie gaan meemaken.
Lieve groet vanaf hier